Onsdag!!

I dag har det varit barnvagnsbio.. jätte mysigt.. gick dit med jannica, vinnie, tess, ida, jonathan och tove.. var jätte trevligt..
filmen var bra den med.. lillan skötte sig som alltid.. :-)

I dag så var det även dart.. och så grym man e.. :-) ne skämt och sido..
jag var lite nervös innan. lämnade lillan hemma och hon blev så ledsen.. så jag viste att hon grät för fullt när jag började kasta.. men jag och tessan kastade dubbel och vi kastade som alltid en massa poäng.. och jag kunde kliva.. :-) så dubbeln vann vi med 3-1 och min singel gick väl av bara farten.. :-) en vinst med 3-0.. inget guld pilsnitt men jag som alltid kastade en massa poäng.. men tog ett slag innan klivningarna ramlade dit.. .. drog sen hem direkt till min lalla tjej.. var hemma vid 20.15 ca.. så snacka om att matcherna gick fort.. :-) har fått rapport från tjejerna att vi vann.. så första segern för sisongen.. nu blir det vila för mig några gånger frammåt.. känns så bra..
pappa gjorde ett stark jobb i allafall.. :-)

så mycket saker som hänt som jag skulle vilja skriva.. men inte riktigt än.. blir när det inträffar som jag skriver om det.. hihihi.. e så glad och lycklig..  blir i omgångar jag skriver.. lär inte hända allt samtidigt.. hihi

i morgon e det mamma grupp igen.. ska ta med papprena till gruppen som jag skrivit ut..
i går kom killarnas foton med.. ska lägga upp det så fort jag hinner.. stackars lilla oliver han hade en jätte bula i pannan när de togs..

stefan jobbar sent i natt.. så han skulle mysa sig ned när han kom hem.. lillan somnade när jag kom hem, här brevid mig.. la henne i sängen nyss..

må så gott tills vi höres igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0