Nu så

Nu har vi en glad ettåring.. tänk att tiden springer i väg så fort..
Blev firande hemma med oss på fredagen och hela tjocka släckten kom på lördagen.. så blev mycket firande.. och eftersom vi äter GI än så blev det en liten tårta till barnen bara.. :-)



Vår numera stora tjej.. :-)

Jag åkte på denna hemska förkylning som s hade förra veckan.. så jag har legat sängt.. så ingen dart blev det för mig.. :-(
Grabbarna har varit och tränat på deras lucia uppträdande med 4h den 10/12 i byggdegården här i tuna kl 19..
sen har de skolavslutning den 20/12 kl 18.30 börjar fackeltåget mot kyrkan.. häftigt.. tänkte berätta det för föräldrarna och så fall de ville se.. Så coolt..
Har haft funderingar på om man skulle öppna bloggen igen.. men vill inte att folk som inte ska ha något med mig att göra läser det..
fotade lite vinterbilder på hästarna med.. :-)



Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Samuel vägrar Luciatåget i år :( Och Vincents kan jag inte se för det är nästa fredag klockan 7 på dagis, min salstenta börjar 8 :(

2010-12-02 @ 16:00:58
URL: http://pegapower.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis till stora damen! Ett år går så fort. Synd att vi inte kunde vara där och fira. Vad söt och glad hon var!

Kram på er!

2010-12-02 @ 21:30:13
URL: http://loppanochjag.blogg.se/
Postat av: elisabeth

vilka härliga vinterbilder på hästarna.....me like :-D kram

2010-12-04 @ 17:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0