Award

Fick ett award av min älskade kusin Marina.. så jag tänkte vara duktig och göra detta nu.. för din skull gumman.. ;)



Det innebär att jag ska skriva 7 sanningar om mig själv
och sedan skicka vidare denna award till 7 andra bloggare.

Ja så här kommer sanningarna om mig..
1. Jag älskar mina barn över allt annat på denna jord
2. Jag e mörkrädd och höjdrädd
3. Jag har ett grymt dåligt självförtroende
4. Jag e lycklig att jag fått min dröm som liten att ha ett stall och hästar.
5. Jag älskar min Stefan grymt mycket (och med mitt dåliga själförtroende rädd att förlora han.)
6. Jag e stolt över mina rötter.
7. Jag e envis och ger mig aldrig fast jag i bland vet att jag har fel. ligger nog i denna åströmsgen. :-)

Ja då ska jag välja ut 7 bloggande vänner.. :-)

Camilla- min älskade kusin som jag känner för som en lillasyster
Lisa- En jätte go vän som jag än inte träffat förutom på nätet.. vi har alla i den tråden blivit vänner som stöttar varandra. :-)
Madeleine- En jätte go och härlig tjej.. tur att min kusin kände henne så jag fick en ny go vän
Karin- En kompis som jag har lärt känna på jobbet. en helt underbar tjej.
Malin- Vad ska jag säga många skratt med denna ur härliga tjej.
Jannica- e en ur trevlig tjej och en go vän
Anna- en go tjej från darten

Ni har alla fått detta för att ni betyder något för mig.. älskar att läsa era bloggar..

Kram på er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0