Ja ännu en tisdag

I går jobbade stefan natt.. så natten blev jag själv.. a har en sån hosta så natten blev det inte så mycket sömn av.. vi ordnade i förådet och ställde ned alla ute möbler och sånt.. var riktigt skönt att få det gjort.. allt skräp som låg där la vi på vår rishög.. och s slänger askan där.. och just vid 18 tiden när jag tagit in hästarna och hämtat mjölk så tyckte jag det var väldigt ljust ute.. och då brann rishögen.. så s stod och var äldvakt innan han åkte till jobbet..

I dag har jag och en tjej L som bor i tuna ridit tillsammans.. och hon tycker om hästarna så mycket, vilket jag tycker e så kul.. vi tog en sväng med saskia och mille först sen ledde jag mille och L red dennis så de båda fick sig en tur.. de tyckte nog det var jätte skönt..
så i morgon bitti ska vi ta oss en tur me.. ska bli så mysigt...

jag testade att göra köttfärslimpa i går.. det gick riktigt bra..

i dag har jag gjort en rostbiff.. i ugnen.. Får se hur den smakar.. :-) hoppas på gott men det tror jag.. :-)

hoppas ni andra får en underbar höst dag

kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0