Ja då var det över!! :-)

SSDC e över för i år.. skönt.. fick reda på mycket då.. och jag e så glad att jag och m e vänner igen.. vi började umgås på gymnasiet och sen har vi haft det lite upp och ned.. men vi har blivit vuxna båda två.. och det e så skönt.. Fanns folk på ssdc som nog kände sig lite ensam och jag fick reda på vem idioten som skrev i min blogg förut och hoppade på mig var.. och tro det eller ej det var den jag skrev.. hahaha nu e det ute.. inge smart att skryta om något man gör inför folk vilket det puckot gjorde.. helt otroligt.. nya lagtröjor fick vi med.. de var så fina.. :-)

I dag har min man fält tre träd på vår illa gård.. massa kvar än.. och mycket ved blir det men ack så härligt..
Haft kvartsamtal med med o.. det gick bra men tycker de hackar lite som vanligt.. gjorde en ny variant av köttfärslimpa med fetaost i.. riktigt smarrig..
Grabbarna har varit på fyrahå med.. :-) de tycker det e så kul...

i morse vid 7.20 gick jag ut i stallet och fixade i ordning saskia och tog mig en ritt och sen mockade och fixade.. så mysigt.. vad lyckligt lottad jag e som kan ha tre helt underbara hästar.. och min vackra tinker..
i morgon kommer c och fixar till hovarna på mina gosisar.. de har alla fått så fin päls.. måste fota så ni får se..

fixat med kalas inbjudningarna med till alice 1 års kalas.. ska bli mysigt.. tänk att hon snart e 1 år.. vad tiden sprungit i väg..

Nä nu ska jag sussa ville bara kika in och skriva lite.. kram på er alla..



Kommentarer
Postat av: Marina

du har fått en award i min blogg ;)



2010-11-09 @ 02:25:41
Postat av: Lisa

tycker vi ska försöka bromsa tiden lite nu :)

2010-11-09 @ 14:26:58
URL: http://pegapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0