Mina fina

Ja i ons så kastade jag med SL.. och tro det eller ej jag vann mina två matcher och laget vann.. så kul.. :-)

I går var min älskade kusin M här.. var så mysigt.. vi hade en heldag.. Vi började dagen med att gå ut till hästarna och fixa boxarna sen tog vi och gjorde i ordning mille och dennis och gick i väg mot Åhl.. M red dennis för jag vet att w vill rida honom med.. och vi skulle hämta upp w på åhl.. s svängde förbi efter handlingen.. :-)
Sen reds det hem m på mille och w på dennis.. :-)



Väl hemma så tyckte m att jag skulle rida med efter denna långa promenad i hög snö.. riktigt jobbig måste jag säga.. så jag sadlade saskia och satte mig upp.. var så kul . Tror hon gillade att få springa i snön..



och mille gilade att få springa av sig lite med där saskia trampat upp ett spår.. :-)


M var så duktig... skönt att ha lite kusiner som e duktiga ryttarinnor.. har ju ett antal sånna.. :-) 

Jag e så stolt över mina tre hästar.. tänk att man kunde hitta tre så bra hästar.. 
I helgen kommer det vara full rulle här.. Hoppas kunna se grabbarnas film PSALM 21 i morgon på bio.. men vi får se vad som hinns med.. men jag hoppas.. 
och på söndag kommer min kära klasskompis J med familj upp hit.. ska bli så kul...

Nu ska jag ta och vila lite har jobbat på bondgården i morse och mjölkat...
Ha en trevlig helg allihoppa!!
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0