Snart 1 år

Tänk vad tiden går.. snart e vår lilla snorpa 1 år.. på fredag.. 1 år sen hon tittade ut på natten desutom kl 1.30..
Världens goaste lilla skrutta.. Hon har tagit något steg då och då men inget konkret gång..
Hon e en possitiv ung liten dam.. och e alltid glad.. lite rödlätt men ack så söt..




Här rullar allt på annars.. vi har bakat och fixat inför kalaset på lördag.. det var riktigt skojigt.. och i morgon blir det mer bakande..
Grabbarna började på pingis förra veckan.. de tyckte det var så kul.. stefan ska börja denna vecka..
Veckorna går så fort och det har fixats med hästarna och så.. och Öf har det blivit med.. :-)
 
I lördags var vi och såg grabbarnas film PSALM 21 .. och jag tyckte sådär om filmen den var ok men inte en massa ++ men grabbarna var så duktiga.. och jag som trodde de bara skulle ses en snabbis men de var med jätte mycket och FAN va duktiga de var.. jag e så jätte stolt.. vilka söner.. Så gå och se den så får ni se vilka söner jag har.. :-)

I dag e det dart och det känns som vi ska till jordens ände.. men hoppas vädret blir bättre så det känns bättre att åka dit.. till södertälje bär det av..

Nä nu ska jag mysa med tjejerna innan det e dax att fixa klart stallet..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0