10kg

Nu har vågen gått ned 10kg sen jag började med GI... jiiiipiiiii.. :-)
Så kul.. totalt sen jag bestämde mig i mars så e det 17 kg.. men vi hade ju en paus i sommar och startade igen.. tjooooo så kul det e.. dock e det typ 15 kg minst kvar.. men jag e 2 kg från när jag och s träffades.. så kul...

jag har världens underbaraste ungar med.. grabbarna gick upp själva i dag och väckte inte mig.. när jag vaknade 7.45 var de redan i skolan.. vilka grabbar man har..

nä ska ta och umgås med mannen och minstingen nu.. ville bara kika in och berätta.. :-)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktig du!

Men ja tkr vi borde ses snart!!

Hälsa alla!

Puss <3

2010-10-26 @ 20:44:10
URL: http://dualpurposespringer.wordpress.com
Postat av: elisabeth

vad duktig du är......man blir bara lite avis.;-

själv går det så där....men det beror ju på mina sjd.

ska bli kul att träffas på lördag.....hoppas ni inte har ngt emot att jag e lite snuvig bara.

ha det gott

kramar

2010-10-28 @ 09:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0