Ja då

Har tänkt flera dagar att skriva här men ej blivit av.. vi var lite trötta efter uareds resan.. men vi hade så kul..
A har fått två til tänder och tänk er alla att i fyra dagar har jag fått i alice köttfärsås och spagetti en halv burk per dag.. vilka framsteg för vår lilla matvägrande tjej.. :-)

DAgarna flyter på här på landet.. vi har fixat för fullt med vårt sovrum.. så det ska vara klart när Å,L och R kommer på lördag.. så mysigt..

A står själv utan stöd med.. vår stora tjej.. tänk att om ca 1 månad blir hon 1 år..  och då vankas det kalas.. :-)
Hästarna har njutit att få vara inne på kvällarna när det varit dåligt väder.. annars njuter de att vara ute..

i går var jag i centrum med Å och handlade till min svärmor som fyller 50 år på lördag.. Grattis a på din dag!!!
Kommer komma upp lite bilder på vårt sovrums framsteg här.. :-)

gillar min lantliga stil än.. vårt kök har blivit så fint.. i går köpte jag spets som jag satte på lampskärmarna med.. så snyggt... kommer bilder på det


i dag ska a vara med i tv3 kl 20.. ska bli kul och se..

ska ta och ta hand om busarna nu...
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0