Snö på vissa ställen men inte här!!! :-)

Alla pratar på Fb om snö.. men här e det än bara lite frost på backen.. :-)

I går hade jag en tjej här som ville ha en häst stå i vårt stall en vecka.. och planerade lite med henne om det praktiska.. lite rörigt blev det men det blev nog ok till slut..

I går inhandlade jag fyra malm byråer vita.. mmmm ska bli så fint i vår sovrum.. hoppas att de kommer upp hyfsat snart..

I morgon kommer fam M/S hit och då blir elen klar med.. det gillar jag skarpt..

jag måste kanske ta mig ut till snön sen.. jag ska ju kasta pil... :-) me like...
G kommer hit ett slag så jag kan passa henne innan s kommer hem och tar över det och jag drar till järfälla.. :-)

I går på granfejden gjorde Sika sig mycket fin.. min älskade lilla vovve.. :-)

a börjar tröttna nu så jag ska ta henne..
kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0