En helt vanlig torsdag!

I dag har vi haft M och barnen här.. har varit en jätte mysig dag.. sjöng lite sing och så med..
Grabbarnas pingis började i dag.. de var så taggade nu när de har pingisbord här hemma med.. och man ser att de har gjort framsteg.. s spelade med och så kom a dit med och tog en match mot s.. jäcklar vad duktig min älskade man e.. a var grym han med.. a åkte med hem på en fika.. w e så förtjust i honom.. tror han blir lite smickrad av det.. :-)

I går var det dart.. jag e riktigt nöjd över singeln.. kastade helt ok.. dock i dubbel kunde ingen av oss kliva attans.. men men så e det i bland.. var kul att träffa alla tjejerna i vårt och andra laget igen.. trivs så bra i allas sällskap..

jag och M har hittat tillbaka med e så skönt att en viss m inte kan förstöra vår vänskap igen..  Har saknat M i det året vi inte pratat.. men nu höres vi då och då.. och så ses vi ju på onsdagarna.. :-) e så kul... gammal vänskap e svårt att krossa.. <3

Saknar min å och b mycket nu när man bor här uppe.. men ni vet vad ni betyder för mig.. w träffar jag hyfsat mycket.. <3<3

M och jag har lärt känna varandra via ÖF och vi har så trevligt tillsammans.. vi e båda nyinflyttade i området.. och det e så skönt att knyta lite nya vänskaper..

ska ta och krypa till kos nu har en tok snuvig liten tjej.. :( hoppas hon kryar på sig.. e mycket med huset i helgen som behövs göras..

Kram på er alla <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0