Länge sen sist

Jag har varit dålig på att uppdatera här.. men nu tänkte jag ta mig i trasan lite snabbt.. Tiden rullar på så fort.. nu e vi redan inne i mitten på januari..
Jag har fått internet på telen vilket gör att man inte e ute på datan så mycket längre.. utan det mesta görs från den.. jag har skaffat en ny kamera med.. en system camera.. e så nöjd med den..  så lite bilder här kommer jag att lägga upp med som e tagen med den.. :-)
Darten börjar i dag.. längtar faktiskt.. och boysen ska få vara hos m och j de ser fram i mot det så mycket..
Blev hyfsat mycket ridande på lovet då väglaget för hästarna var bättre.. nu e det glashalt.. e inge kul för de..
Öf går vi till med på tisdagar.. ska börja gå på det på tors med.. :-) sen så har jag börjat kolla utbildningar.. och jag har länge funderat på nått med hästar så häst akupungtör kommer det nog bli.. sen kommer jag ta för hund med.. :-) kommer bli kanon det..
Vågen e nere på 77,6 i morse.. :-) så soft.. började på 94kg så det säger en del.. man kan ha 42 byxor igen.. tiiii. fast än känner jag mig fet och så.. fast man gått ned en hel del.. vet att det e det jobbigaste kvar nu.. det som kommer att ta längst tid.. men hoppas jag kan förlora till 74 i allafall.. hellst till 65 men det e inget krav.. har som minst efter boysen vägt 68 och då rå bantade jag annars  var det 74 kg.. så det hoppas jag komma ned till.. men kan jag förlora till 65 kan jag rida mina små hästar med och det skulle jag vilja.. :-)
Nä lite smått och gott.. nu kommer lite bilder på vad vi har gjort.. och så..
Kram på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0